Samba na vice rozhrani

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Středa Září 2 12:39:24 CEST 1998

On 2 Sep 98, at 12:12, Robert Follner wrote:

> To bude asi problem. Nevim, jestli se da docilit toho, aby pocitac
> byl ve vice skupinach najednou. Pokud budou vsichni v jedne skupine,
> melo by to fungovat bez problemu.
No ja nemam pocit, ze by tazatel chtel mit server ve dvou skupinach. Ale jde i to,
parametr se jmenuje remote annonce =
IP_mater_browseru/skupina_ve_ktere_chci_byt

> To je normalni, tak se to chova, kdyz je na Win nainstalovany jeste
> jiny sitovy protokol nez TCP/IP (tzn. NetBEUI nebo IPX - tyto
> protokoly maji z nejakych zvracenych duvodu prednost pred TCP/IP).
> Ano, rozumne chodi jen na TCP/IP, jak jiz je patrno z vyse uvedeneho.

Jenze browsing bez WINS serveru chodi pres broadcasty a ty standardnim routrem
neprolezou.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.