Problem s diskem

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Středa Září 2 13:03:18 CEST 1998

DD,
 po instalaci noveho disku 4.3GB (zadny zazrak, seagate medalist) mi system
hlasi jakesi chybky, i kdyz nutno podoknout, ze zadny skutecny problem se
dosud nebjevil. Konkretne vypis fdisku hlasi, ze obe part (prvni native,
druha swap) maji odlisne "physical/logical endings". Konkretni cisla asi
nema cenu uvadet, podstatne je, ze tvrdi cosi o prekrocenych limitech  pro
hodnotu cylinderu (1024 ze pry je vetsi nez maximum 523 (coz je sice pravda,
ale na celkem novem boardu s podporou Ultra-ATA me tento problem docela
prekvapuje))
Otazka zni, co s tim? Ignorovat? Nastaveni BIOSu na to zjevne nema vliv -
disk se nasel jeste predtim, nez jsem ho BIOSu nastavil.
Zdenek Mazanec