podpora SCSI pro aic7890 ??

Radek Kanovsky radekk na uh.cz
Středa Září 2 18:22:34 CEST 1998

On Wed, 2 Sep 1998, Petr Kubicek wrote:

> [...]
[...]
> Mam dvouprocesorovou ASUS desku s LX chipsetem a intergrovanym
> AIC 7880 radicem. Disky jsou tam 3 jeden na sirokem SCSI
> dva starsi na uzkem SCSI vnitrnim konektoru. Vse chodi s jadrem
> 2.0.33 bez problemu. Testovano s SMP i bez SMP problemy byly ruzne,
> ale zadny se netykal AIC 7xxx radice, at uz se pouzival puvodni
> driver z jadra 2.0.33 nebo novejsi verze. Bez zaruky bych tu spis
> podezrival vyrobce MB nez driver k AIC 7xxx.

Deskou to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude. V poslednich jadrech
je driver s novou architekturou, takze bych podezrival spise vyrobce
driveru. Pri prohledavani webu jsem narazil na hodne negativnich ohlasu.
Je o tom dokonce jedna konference.

Pro informaci, ja mam na tom radici 4GB IBM UltraWide.

Radek