FTP

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Středa Září 2 13:49:28 CEST 1998

> Takze nejdriv ho imlicitne zakazat vsem:
> hosts.deny
> wu.ftpd:ALL
> a do hosts.allow vypsat odkud ho povolim:
> wu.ftpd: sem napsat IP ze kterych to chcete povolit (nebo domeny nebo celou
> sit)
> Radek Andrs

Vyzkousel jsem to ale mam tu jeden problem pokud napisu do hosts.deny ALL
tak do hosts.allow muzu psat co chci a ikdybych se treba potento tak mam
proste smulu a pres ftp se uz na ten server nikdo nedostane. A to neni
to prave orechove. :-)
jen tan naokraj co znamena to "wu"? proc se tam pise ten program je
wu.ftpd nebo ftpd? :-))

                                     dabel