Kterak naucit telnet neuzavirat spojeni po timeoutu

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Středa Září 2 14:52:35 CEST 1998

Mozna mi snesete spoustu argumentu, proc by se telnet tak chovat nemel, ale ja
bych to stejne chtel. O co jde, pokud nekolik minut, nepracuji s telnetem uzavre mi
tento spojeni ke vzdalenemu stroji. To me docela vadi, nemam rad, kdyz se musim
vicekrat logovat. Proto bych ho chtel naucit, ze ma tento timeout nastavit rekneme na
dve hodiny, ale nemuzu nikde najit, jak se to nastavi. Budu muset prelozit nove
telnetd?

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Komunista je clovek,
ktery ztratil veskere nadeje stat se kapitalistou