program "no"

Spatka Petr xspatk00 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Září 2 14:38:38 CEST 1998

Dobry den,

pri kompilaci programu se mi objevilo hlaseni /bin/sh: no: command not
found. Usuzuji ze nemam nainstalovany program no. Pouzivam debian
a nikde jsem "no" nenalezl (prohledal jsem Contents-i386).

Mohl by nekdo poradit, kde najdu program "no" (popripade opravit to jak
jsem si vysvetlil chybove hlaseni)?

Drobny dodatek. Mozna by mi stacilo poradit s nasledujici veci: Pokousil
jsem se o reseni tim, ze "no" stahnu z RedHatu.  Bohuzel nevim kde v
RedHatu (mozna je na to nejaka uzitecna utilita v RedHatu, ale bohuzel
nemam pristup k zadnemu stroji s RedHatem) najit seznam vsech souboru v
distribuci RedHat a balik, ktery dany soubor obsahuje.

Dekuji.
Petr SPATKA