program "no"

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Září 2 14:48:07 CEST 1998

Spatka Petr wrote:

> Dobry den,
>
> pri kompilaci programu se mi objevilo hlaseni /bin/sh: no: command not
> found. Usuzuji ze nemam nainstalovany program no. Pouzivam debian
> a nikde jsem "no" nenalezl (prohledal jsem Contents-i386).
>
> Mohl by nekdo poradit, kde najdu program "no" (popripade opravit to jak
> jsem si vysvetlil chybove hlaseni)?
>
> Drobny dodatek. Mozna by mi stacilo poradit s nasledujici veci: Pokousil
> jsem se o reseni tim, ze "no" stahnu z RedHatu.  Bohuzel nevim kde v
> RedHatu (mozna je na to nejaka uzitecna utilita v RedHatu, ale bohuzel
> [...]

:-))))))))))))

Najdete ho ve stejnem adresari s ovladacem pro klavesnici obsahujici
Anykey a reset tlacitko.

no zcela nepochybne znamena, ze jste poustel configure a nenaslo to
nejaky program. Neco jako: Looking for gcc: no. Ten configure
potom netestuje vysledek, ale slepe pocita s tim, ze ten program
nekde nalezl. Jenze v promenne neni ocekavana cesta k programu,
ale prave to 'no'. Takze se podivejte, co to nenaslo.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+