xfte a cestina - Binarky + Zdrojaky na psani cestiny v

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Září 2 16:08:56 CEST 1998

Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz> wrote:
> Pro "obrovsky" zajem dvou lidi jsem pripravil stranky
> jak se zdrojaky tak i s binarkami.

   Treba by byl vetsi zajem, kdybyste napsal aspon zhruba o co jde. ;-)

> Vhodne umisteni do /usr/local/bin (pro debiany doporucuji pouzit stow),
> dale je nutno nezapomenout na podadresar /etc -> /usr/local/etc
> kde je konfigurak, bez nehoz to nepobezi.
>
> Pokud mate cestinu nakonfigurovanu korektne melo by to bez problemu
> pracovat. Pokud cestinu nemate a funguje Vam alespon `ScrollLock'
> jako modifikator 5 pak si cestinu prepnete touto klavesou.

    Pod pocestenym (XKB-czsk-forcedIM) RH 5.1 mi fte nainstalovany
z baliku http://www.fi.muni.cz/~kabi/fte46b5.tar.gz pri pokusu o spusteni
v X11 hlasi:

xfte: error in loading shared libraries
: undefined symbol: _Xsetlocale

vfte se na konzoli rozbehne, ale i pod ucw bez ramecku (mc se
semigrafickymi ramecky chodi), pise cernym pismem na cerne pozadi
a pri otevreni menu nechava na obrazovce cervene obdelniky s blikajicimi
zlutymi znaky (rozhodne ne v ISO-8859-2)...

                                                     S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229