xfte a cestina - Binarky + Zdrojaky na psani cestiny v

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Září 2 17:35:01 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

>     Pod pocestenym (XKB-czsk-forcedIM) RH 5.1 mi fte nainstalovany
> z baliku http://www.fi.muni.cz/~kabi/fte46b5.tar.gz pri pokusu o spusteni
> v X11 hlasi:
>
> xfte: error in loading shared libraries
> : undefined symbol: _Xsetlocale

To je diky tomu, ze debian pouziva X-sy prekladane s parametrem X_LOCALE
a RedHat zjevne ne. Tudiz je potreba to XFTE prelozit rucne
ze zdrojaku a v makefile fte/src/fte-unix.mak zakomentavat na zacatku
option s -DX_LOCALE - pak dat make unix a chvili cekat nez se to
vsechno makuje. Kdyby to delalo nejake problemy, mohu prelozit
tuto verzi na RedHat linuxu sam.

> vfte se na konzoli rozbehne, ale i pod ucw bez ramecku (mc se

s vfte jsem si nehral, takze v nem cestina neni - ale jinak
me normalne funguje. Zda se ze Debian se od RedHatu lisi na
hodne mistech. Ci-li nejake alien instalatory jsou pomene
zbytecne nastroje.

> zlutymi znaky (rozhodne ne v ISO-8859-2)...

Jak rikam, zabyvam se pouze X-sovou verzi.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk