Cestina & linux, help

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Září 2 19:37:46 CEST 1998

> : Aji stranka http://www.fi.muni.cz/~adelton/cstest.html? V netscapu?
>
> Jo. Funguje. Prave jsem se totalne nastval a vsechny retezce iso-8859-1
> v binarce Netscape jsen nahradil za iso-8859-2. Nic lepsiho si stejne
> nezaslouzil. ;-)

Welcome.

Mch., nemate nekdo hotovou analyzu toho, ktere jsou ty nezbytne
8859-1 retezce, ktere je potreba preplacnout. Me se to skoro povedlo
zminimalizovat (pocet zmen) pod SGI, ale pak jsem opravil xlocales
a od te doby zobrazuji naramne. Na Linuxu ani kabi zatim nepomoh ...
perl -i -0777 -pe 's/8859-1/8859-2/g' je sice efektivni, ale asi by
se dalo predstavit i cistsi reseni ;-)

                   I can take or leave it if I please
    Please note that I won't be reading my email from Sep 4 to Sep 13.