Cestina & linux, help

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Září 2 21:55:18 CEST 1998

Honza Pazdziora wrote:

> Mch., nemate nekdo hotovou analyzu toho, ktere jsou ty nezbytne
> 8859-1 retezce, ktere je potreba preplacnout. Me se to skoro povedlo
> zminimalizovat (pocet zmen) pod SGI, ale pak jsem opravil xlocales
> a od te doby zobrazuji naramne. Na Linuxu ani kabi zatim nepomoh ...

To samozrejme neni vubec pravda :-))

Staci nahradit cislo 2 u jedineho retezce iso-8859-1 na iso-8859-2.

Ten se da nalezt jak prvni retezec iso-8859-1 PRED retezcem iso-2022-jp
(ktery je v binarce Netscape4.06 jediny a pokud jsem ted zbezne
prohlidl dalsich 5 verzi zda se to je ten spravny patern ktery
se ma hledat (case-sensitive))
Toto plati pro libc5 ale zrejme i pro libc6 verzi teto binarky

Pokud se najde sikovny perlista, ktery to zvladne udelat nejakym
hezkym skriptikem :-) budu jen rad.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk