Kterak naucit telnet neuzavirat spojeni po timeoutu

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Středa Září 2 21:11:45 CEST 1998

On 2 Sep 98, at 17:42, Zdenek Kabelac wrote:

> To slysim poprve ze by se telnet sam odpojil :-)
Asi jsem zapomel na jednu vec, ty dva stroje jsou ruznych domenach.
Lokalni spojeni se mi take nerozpoji, ale do jine domeny se rozpoji.
Rozpoji se jak samotny telnet, tak telnet pres SSL tak i SSH.

> Spise hledejte problem jinde - nemate tem pusteny nejaky
> daemon, ktery zajistuje automaticke odlogovani necinnych konzoli.
> Napr autolog apod - podivejte se po crontabulkach.
Nikolivek.

> Problem bude pokud nemuzete ovlivnit ten vzdaleny stroj - tam
> totiz pravdepodobne tento daemon pobezi. Pak vam nepomuze
> zadny telnet - bude potreba predstirat nejakou aktivitu.
Oba stroje muzu ovlivnit dle libosti. Oba jsou redhat 5.0.

> Je tedy potreba jeste blize specifikovat problem -
> jste k Inetu pripojen pevnou linku nebo po telefonu - pak
> vas totiz muze vyhodit pppd kvuli necinnosti linky aby setril
> penize za telefon apod.

Pevna linka, resp ethernet.

diky za namety, ale tohle to urcite nebude. Podle me musi neco
takoveho byt v telnet demonu, asi se budu muset venovat
zdrojakum.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.