Kterak naucit telnet neuzavirat spojeni po timeoutu

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Září 2 17:24:33 CEST 1998

Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Mozna mi snesete spoustu argumentu, proc by se telnet tak chovat nemel, ale ja
> bych to stejne chtel. O co jde, pokud nekolik minut, nepracuji s telnetem uzavre mi
> tento spojeni ke vzdalenemu stroji. To me docela vadi, nemam rad, kdyz se musim
> vicekrat logovat. Proto bych ho chtel naucit, ze ma tento timeout nastavit rekneme na
> dve hodiny, ale nemuzu nikde najit, jak se to nastavi. Budu muset prelozit nove

To slysim poprve ze by se telnet sam odpojil :-)

Spise hledejte problem jinde - nemate tem pusteny nejaky
daemon, ktery zajistuje automaticke odlogovani necinnych konzoli.
Napr autolog apod - podivejte se po crontabulkach.

Problem bude pokud nemuzete ovlivnit ten vzdaleny stroj - tam
totiz pravdepodobne tento daemon pobezi. Pak vam nepomuze
zadny telnet - bude potreba predstirat nejakou aktivitu.

Je tedy potreba jeste blize specifikovat problem -
jste k Inetu pripojen pevnou linku nebo po telefonu - pak
vas totiz muze vyhodit pppd kvuli necinnosti linky aby setril
penize za telefon apod.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk