qmail vs. sendmail a MX zaznam jako IP adresa

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Září 3 11:09:06 CEST 1998

> Problem je v tom ze sendmail si s tim poradi. Dival jsem se do RFC a
> tam se pise ze v MX zaznamu se ma uvadet hostname. Je chyba v
> qmail-u a nebo se jen qmail ridi RFC dusledneji nez sendmail ?

DJB ma, co se tyce dodrzovani RFC, az fundamentalisticke nazory
(qmail odmital nekolik let maily bez CR/LF). qmail se urcite ridi
mnohem dusledneji RFC nez vetsina ostatnich MTA - mnohdy ke skode
uzivatelu. :-(

Docasne reseni pro odeslani posty: control/smtproutes

> Nevite jestli existuje nejaky patch pro qmail, ktery tuto "chybu"
> odstrani ?

Zkuste se zeptat na djb-qmail na koobera.math.uic.edu (je to list,
prihlaseni pres djb-qmail-subscribe na ...)
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz