qmail vs. sendmail a MX zaznam jako IP adresa

Čtvrtek Září 3 11:16:01 CEST 1998

Petr Sretr napsal:
> Diky uzivateli ktery se snazil odeslat postu na adresu .. na sas.tm jsem
no, ono to delaji skoro vsichni "registratori" domen u nas :((
> zjistil,
> ze qmail nedokaze odeslat postu na adresu ktera ma v MX zaznamu uvedenou
> IP adresu :
no exim standartne taky ne, ale da se k tomu postrcit. Chvili mi to trvalo.

No a kdyz uz jsme u toho, jak je lepsi zavadet virtualni servery
www.domena.cz IN A 123.234.1.2
nebo
www.domena.cz IN CNAME nekde.jinde.cz.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|