Help Masquerade

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 3 13:03:46 CEST 1998

On 3 Sep 98, at 12:43, Radek Hnilica wrote:

> Mam to chapat tak ze maskarada na ftp funguje jen a pouze tehdy, pokud je v
> modulu. T.j. ping a telnetu staci masakrada v jadre a ftp chce modul. Je to tak
> spravne? Jestli ano, musim vymenit kernel.

Ano to je presne ono. Nektere veci proste jinak nefunguji. Treba kompresory ppp a
podobne. Nevim, proc to tak je, docela mi to vadi, nemam rad moduly, jsem zastance
monolitickeho jadra, ale snad vyvojari vedi co delaji.

zdavim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdyz jdes do sebe, nezastavuj pred kazdou hospodou.