Help Masquerade

Vladimir Mensik mensik na nex.tel.cz
Čtvrtek Září 3 13:19:51 CEST 1998

Panove, je to tak, ze pro prikazovy rezim se pouziva jeden tcp port (21) a
pro vlastni prenos dat potom port 20. Na to by vcelku jednoduchy preklad
stacil.
Problem je ale v tom, ze adresa klientskeho pocitace se prenasi nekde v
datech a i tu je treba prelozit. Proto je treba pro ftp zvlastni proxy,
ktery toto provadi. Podobne problemy nastavaji napr. i u SNMP (neplest si s
mailem), tj. tam, kde je adresa soucasti datoveho prenosu a ne jenom IP
headeru.

			VM