Help Masquerade

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Čtvrtek Září 3 13:20:32 CEST 1998

Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Ano to je presne ono. Nektere veci proste jinak nefunguji. Treba kompresory ppp a
> podobne. Nevim, proc to tak je, docela mi to vadi, nemam rad moduly, jsem zastance
> monolitickeho jadra, ale snad vyvojari vedi co delaji.

Osobne proti modulum nic nemam, dokonce se mi libi, atd..... Jen v pripade ze pocitac
ma slouzit jako firewal a gate do Inetu, davam prednost jadru bez podpory modulu. No a
potom jeste v pripade ze potrebuji, at uz jakychkoli duvodu, optimalizovat kernel,
treba prave na pamet.

Takze ted si doma rekompiluji kernel, pridam tam vybrane moduly a zitra to muzu skusit
zase.

--
Radek Hnilica
e-mail:radek.hnilica na usa.net