PHP3

Ladislav Suk suk na max.af.czu.cz
Čtvrtek Září 3 13:41:26 CEST 1998

Snazim se na svuj Slackware nainstalovat PHP s podporou MySql a jako modul do Apache.
Pri instalaci to ale chce sahat do /......../httpd/src/  a zaroven do instalacek MySql (i
kdyz setup se pta kde je MySql nainstalovany !!)

1. Zkousel jsem to a instalace probehla bez chyby ... ale kdyz jsem pak zkusil nejaky z
jejich examplu, ktery se ma napojit na MySql zahlasilo to neco jako ze nepodporuje
mysql_connect()... ????????????

2. I kdyz jsem to podle navodu zaradil i do configuraku apache, tak to stejne nefunguje

Navic mi neni jasny, proc to chce sahat na instalacky MySql (to je potreba ho potom
preinstalovat ???)

takze jediny co mi funguje je "php xxxx.php3"

Nezkousel jste to nekdo ?????

Dik