PHP3

Bradac Marek Marek.Bradac na z3.preciosa.cz
Čtvrtek Září 3 13:50:24 CEST 1998

> Snazim se na svuj Slackware nainstalovat PHP s podporou MySql a jako
> modul do Apache.
> Pri instalaci to ale chce sahat do /......../httpd/src/  a zaroven do
> instalacek MySql (i
> kdyz setup se pta kde je MySql nainstalovany !!)
> 1. Zkousel jsem to a instalace probehla bez chyby ... ale kdyz jsem
> pak zkusil nejaky z
> jejich examplu, ktery se ma napojit na MySql zahlasilo to neco jako ze
> nepodporuje
> mysql_connect()... ????????????
> 2. I kdyz jsem to podle navodu zaradil i do configuraku apache, tak to
> [...]
	Ted to zrovna preinstalovavam, resp zrovna jsem to dodelal, bez
problemu na Slakovi s jadrem 2.0.35, mySQL 3.21.33, apache 1.3.0, php
3.0.3. Postupoval jsem presne podle ./INSTALL.

	vse funguje OK

S pozdravem

Marek Bradac

LAN Administrator