Nedockal jsem se odpovedi

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Čtvrtek Září 3 13:53:32 CEST 1998

Preji nicim neruseny den

 Jelikoz jsem se nedockal odpovedi na konferenci o sendmailu zeptam se
tedy tady.
 (Sendmail)
 A trochu ten problemek zobecnim.
 Zajimalo by me jak a jestli jsou rozdilne zpusoby zpracovani adres
  1) pokud je dopis posilan jen na jedno konto na pocitaci domain.net
       [To: User na domain.net]
  2) pokud je dopis posilan vice kontum
       [To: User1 na domain.net, User2 na domain.net]
 Proc me to zajima? .. no protoze kdyz jsem aplikoval pravidlo ktere
melo pridat nejaky text do kazdeho prichazejici ho dopisu tak to udelal
jen do tech typu 1.
 Ovsem kdyz jsem si vyzkousel -bt a napsal tam druhou typ 2 tak to
prochazel tak jakoby tam text umistil. Proc to teda neumisti do tech
dopisu ve skutecnosti?
 Jeste jedna takova vec zatim jsem to nezkousel ale pokud jde jeden
dopis pro vice uzivatelu virtualniho serveru dostane se do schranky tolik
kopii toho dopisu pro kolik lidi to je urcene? Jestli ne tak jak to udelat.

 Z jineho soudku potrebuji takovou jednu vecicku spustit ping a pokud je
odezva tak skoncit pokud neni tak pingat tak dlouho dokud odezva neni a
pak skoncit jak to vyresit?

                              dekuji za odpovedi

                                  dabel