konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Čtvrtek Září 3 16:53:25 CEST 1998

On Thu, 3 Sep 1998, Lukas Horalek wrote:

> Uff, doufam ze to neni mysleno na me - ja jsem naopak vzdycky tvrdil, ze
> Word&Excel bych si nekoupil ani zadarmo :). Jenze v te pomylene predstave
> absolutni dokonalosti techto produktu zije takrka 100% "beznych uzivatelu"
> - coz je smutny fakt, a je otazka, zda by s tim slo "neco" udelat..?

Dejte mi penize, co Bill Gates vydela za jeden tyden, a uvidime :)
Zajemce o pripadnou vaznou diskusi odkazuji nize.

> ;-)
> Ze by "mluviti stribro, mlceti zlato"? ;-). Ale ne, pokud jde o rozumnou
> kritiku M$, tak by naopak mlceni bylo hrichem...!

Obavam se, ze ale linux na muni.cz neni to spravne forum. Ledaze bychom
zalozili specialni konferenci m$-bashing... (zajemci: ohlaste se
PRIVATNI CESTOU! pokud vas bude dost (aspon 10), tak ji zalozim, at je
nejaka legrace :> )

> .a nedoplnil: "Jestli on to nebude nejaky novy Word?"...? :)

Ne.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."