OpenNT vs. Linux (Re: konkurenceschopnost Linuxu)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Září 3 17:23:33 CEST 1998

On Thu, 3 Sep 1998, Petr Novotny wrote:

> [...]

OpenNT jsem zkousel. Je to celkem slusna vec, ktera udela z NT
prakticky temer Unix implementovany jako dalsi subsytem
Windows NT. Ovsem Linux a dalsi Unixy jsou prece jen
dal. OpenNT je user, server, development etc. , ale
chybi tam moc veci. Treba thredy a dalsi veci. Zda se, ze
je tam celkem slusny X server (nevim jak by na tom byl s cestinou).
Jinak je to prakticky jen zaklad a pokud by chtel s tim nekdo dosahnout
trochu urovne Linuxu bylo by to hodne "udelej si sam".
Otazka zda by se vam vse vubec podarilo prelozit.

> No, pokud vim, tak na OpenNT napr. vsadila americka armada a
> nakoupila docela hafo licenci...

No US. Army vsadila jiz na tolik veci. Jako treba Windows NT.
Osobne mi to prijde jako velice dobry napad. Ty hlasky, ktere
z nich lezou v posledni dobe jsou opravdu dobre, zvlaste
kdyz lide, kteri pracuji s pocitaci nejakou tu desitku
let oznaci za pricinu problemu prave Windows NT, jini
by snad s NT temer potopili lod atd.atd. :-)

S pozdravem
	Petr Snajdr