konkurenceschopnost Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 3 17:50:20 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Novotny pise:

> No, pokud vim, tak na OpenNT napr. vsadila americka armada a
> nakoupila docela hafo licenci...

V NT se d anainstalovat sluzba telnetd. je to na Resource Kitu, ale nevim,
jak to funguje.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63