Czech Hat (Re: konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina))

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Září 3 17:57:09 CEST 1998

> To je presne ono! Czech-RH5.1, aby bylo jasne receno "zde funguje cestina
> beze zbytku". Ale co jsem si precetl, tak na Installfestu v Brne (kde jsem

Czech Hat je IMHO nesmysl.
Duvod je jednoduchy:

	- prilis malo lidi, kteri se tomu venuji.
	  Jinymi slovy zalezi na stavu, nalade, volnem casu
	  a nahodnem cisle zda by se neco takoveho
	  dale vyvijelo nebo stagnovalo nebo umrelo uplne.

Smysl ma lokalizovat puvodni distribuci v maximalnim
moznem rozsahu. Otazka do jake miry to vubec je mozne
a do ajke miry si do toho RedHati daji mluvit.
	Muj osobni nazor je, ze existuji i lepsi cesty
nez premlouvat nejakou komercni firmu s nejistym
vysledkem i s trebas castecnym uspechem nebo
naledne dohanet to co mela udelat jiz ona.

S pozdravem
	Petr Snajdr