konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 3 17:50:57 CEST 1998

V poslednim dopise Lukas Horalek pise:
> On Tue, 1 Sep 1998, Milan Sorm wrote:
>
> To je presne ono! Czech-RH5.1, aby bylo jasne receno "zde funguje cestina
> beze zbytku". Ale co jsem si precetl, tak na Installfestu v Brne (kde jsem
> bohuzel nebyl, snad to priste napravim), CDcko s RH5.1 a fungujici
> cestinou bylo k videni, ne?

no uz to vypadalo slusne, to co ma yenya ted uz skoro jede. uz jen kousicek
a bude to o.k.

(tj. myslim ze je treba cim dal tim min to dodelavat)

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63