Problem s diskem

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Čtvrtek Září 3 19:57:34 CEST 1998

	Je sice pravda ze linux obchadza bios co sa diskov tyka, ale je tu
jeden maly problem a to ci ten disk ide ako normal alebo lba, ak moze
odporucit predsa len ho dajte biosu rozpaoznat a skuste nastavit normal a
ak nepomoze tak lba mod. Ja som s tym mal tie iste prob. (ale uz pouzivam
scsi disky) .

							pa3k