Problem s diskem

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 4 08:11:01 CEST 1998

Nazdar!

Jakykoliv disk vetsi nez 540 MB bych rozhodne dal na LBA. Je sice
pravda, ze je to hlavne kvuli DOS----u a Win, ale domnivam se, ze se
alespon nainicializuje. Ja osobne, pokud to deska umoznuje, tak ji
nechavam vsude AUTO, jak na geometrii, tak na zpusob adresace. Je
pravda, ze jsem pred nedavnem instaloval nekolik pocitacu se stejnym
nastavenim a tak jsem si udelal jednu kompletni instalaci na jeden
pocitac a pak jsem to Linuxem dd-----ckoval na disky ostatnich pocitacu
a ackoliv to byla jedna varka, tak disk meho pocitace mel pod Linuxem
jinou geometrii, nez disky ostatni, ale fungovalo to. A hlavne, byl jsem
usetren dlouhych cekani pri instalaci, cely disk (2GB) to prekoplo timto
zpusobem za cca 20min.

Zdravi

Honza Marek

--