Graficka instalace (Re: ...)

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Září 4 10:40:37 CEST 1998

On Thu, 3 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:
> Nektere napady nejsou spatne, ale mam pocit, ze nekdy neni treba
> ve vsem kopirovat jine.
>
>  - proc by instalace mela byt graficka?
>  - jakou praktickou vyhodu to bude mit oproti textovemu rezimu
> 	typu "RedHat" ?
Naprosto souhlasim. Jsem rad, ze nejsem sam. Graficka instalace mne
vyvedla z miry uz u Win3.1 . Zvlaste pak, kdyz jsem zadal, ze mam
SVGA 800x600 a pri pokusu o spusteni te vymozenosti (grafiky) to
zatuhlo - naprosto spolehlive na ruznych pocitacich a neslo jinak
nez zahajit novou instalaci a dat standard VGA.
Nerad bych se potkal s necim podobnym u linuxu. Asi by mne to odradilo.
Navic textovy rezim instalace se mi zda prehlednejsi a hlavne kdyz se
obejdu bez mysi.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language