Vzdalene ovldani (Re: konkurenceschopnost Linuxu)

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Pátek Září 4 10:00:45 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> On Thu, 3 Sep 1998, Milan Sorm wrote:
>
> Mimochodem kouknete se na Windows Terminal Server. Nadherny
> priklad toho, ze s X window by stalo neco udelat ( no
> s WTS taky,ale prece jen umi nektere pekne veci)

Hmmm, o WTS jsem se zajimal hodne cca pred rokem. Tehdy to tedy nebyl WTS (ten
byl teprve ve vyvoji) ale jeho predchudce - Hydra (pro WIR95 - takze pro vaznou
praci nepouzitelne). Existuji na to i specializovane terminalky (tusim Maxpeed)
a, pokud me skleroza nemyli, maji i podporu pro SCO.Dalsi info na
http://www.maxpeed.com

Jo jeste k WTS: Licencni politika M$ zpusobila, ze jsem se o to totalne prestal
zajimat :-((((((

    Karel Salavec