Vzdalene ovldani (Re: konkurenceschopnost Linuxu)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Září 4 09:27:40 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Karel Salavec wrote:

> Hmmm, o WTS jsem se zajimal hodne cca pred rokem. Tehdy to tedy nebyl WTS (ten
> byl teprve ve vyvoji) ale jeho predchudce - Hydra (pro WIR95 - takze pro vaznou

Hydra, WRS etc. jsou modifikovane distribuce Windows NT. Klienti
je vec jina.

> Jo jeste k WTS: Licencni politika M$ zpusobila, ze jsem se o to totalne prestal
> zajimat :-((((((

Presne tak. Muzete snad ziskat klienta i pro Linux ( i kdyz Java ver.),
ale znamena to, ze :
	- zaplatite za licenci NT Workstation
	- zaplatite navic i za licenci nestandardniho klienta
		(strandardni jsou jen pro Windows)

Jine reseni by bylo. Zkusme treba vzit Linux.
X je celkem dostecna vec, ale u nas porad resime
problem aplikaci a cestiny. To je ale jen otazka casu.
Mozna by to jen chtelo free software servery pro neco jineho nez
Unix a OS/2.

S pozdravem
	Petr Snajdr