Samba na vice rozhrani [2]

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Září 4 14:50:43 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Michal Kurka wrote:
> 	segment SegAlenka - stanice 192.168.1.11 az .15 skupina ALENKA
> 	------------+-------------------------------------------------
> 		    |eth0=192.168.1.254
> 		+---+---+
> 		| Linux | Router,DNS,Samba
> 		+---+---+
> 		    |eth1=192.168.2.254
> 	------------+-------------------------------------------------
> 	segment SegBarbora - stanice 192.168.2.11 az .15 skupina BARBORA
Jak uz jsem psal: Mam pocit, ze jeden stroj nemuze delat master browser
pro nekolik skupin (master browser ne, WINS server ano). A jelikoz se
browsing ve win95 odehrava jen na jednom segmentu, mam dojem, ze tudy
cesta nevede.
Navrhuji:
Vse sloucit do jedne skupiny a te priradit tu sambu jako master browser.
Pokud jsou na kazdem (z tech dvou) segmentu NT, tak to lze resit
pres remote announce a to druhe doplnujici - ted si nemuzu vzpomenout..
No nevadi.
Jinak to asi nepujde...
Jestli budes jeste zkouset, dej mi vedet, az ti to pojede. Celkem mne
to zajima.
Ahoj a hodne uspechu.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language