Samba na vice rozhrani [5]

Michal Kurka kurka na pha.pvt.cz
Pátek Září 4 13:37:30 CEST 1998

> Jak uz jsem psal: Mam pocit, ze jeden stroj nemuze delat master
> browser pro nekolik skupin (master browser ne, WINS server ano).

Ale na Sambe bezi WINS server (viz. 'smb.conf', ktery jsem posilal)

> Vse sloucit do jedne skupiny a te priradit tu sambu jako master browser.

To je prave to, co nechci.

> Pokud jsou na kazdem (z tech dvou) segmentu NT, tak to lze resit
> pres remote announce a to druhe doplnujici - ted si nemuzu vzpomenout..

Samotne 'remote announce' spolu s 'interfaces' nepomohlo. Ostatne vaham,
zda jsem spravne pochopil vyznam 'remote announce'. Puvodne jsem si
myslel, ze je to seznam IP-broadcast/JmenoSkupiny,jejiz "browse list" se
ma do daneho segmentu posilat. Pak jsem se zacal domnivat, ze je
IP-rozhrani/JmenoSkupiny, ve ktere se ma Samba-server take vyskytovat
(tedy navic oproti polozce 'workgroup'). No nevim. Bohuzel ta sit je
jinde nez ted sedim, takze to vyzkousim zrejme az o vikendu nebo po nem.

> Mimochodem jak vypada vypis
> smbclient -L localhost -U%

Hm. V prubehu retezu neuspesnych pokusu jsem toto testovani casem zacal
vynechavat. Podivam se a za par dni dam vedet.
--
Michal Kurka