RH 5.0 + sitova karta 3COM 3C905B

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 4 14:01:20 CEST 1998

Mel jsem s ni taky problemy, takze maly navod:

Je treba stahnout si nejnovejsi driver pro tuhle kartu, protoze  ten
predchozi ji nedokazal inicializovat.
Ja osobne pouzivam verzi 0.99F, ktery nebyl ani v RedHatu 5.1.
Podrobnosti urcite najdete na adrese:
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html
Po stazeni driveru je treba ho zkompilovat do modulu, prekopirovat modul
na disketu (ja jsem pouzil formatovanou pro DOS) a potom pri instalaci,
kdyz se RedHat pta na kartu, ktera se ma instalovat, jsem udelal
Alt+F2(nebo ze by to byloF3?), kde je konzola a napsal jsem neco
takoveho:
# mkdir /tmp
#mount -t msdos /dev/fd0 /tmp
#cp /tmp/3c59x.o /modules (ten cilovy adresar si moc nepamatuju, mozna
by se nasel nekdo, kdo ma prsty ve vyrabeni bootovacich disket, a kdo by
vam ho potvrdil. Rozhodne v tom adresari byl soubor, ktery se jmenoval
nejak jako modules.gz. K nemu jsem tedy prihral ten spravny modul.)
#umount /tmp
Pak uz se staci vratit na instalacni obrazovku stiskem Alt+F1 a vybrat
typ karty. On uz si inteligentne natahne modul nespakovany v zipu a jede
se vesele dale.
Co mi dalo prace zjistit, ze to proste s tim modulem nepojede... Stravil
jsem na tim skoro cely den...

Zdravi

Honza Marek

--