RH 5.0 + sitova karta 3COM 3C905B

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Září 4 14:17:57 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Miroslav BENES wrote:
> Prosim o radu, jak se da ozivit %subj%. Pokousim se experimentovat s
> linuxem, ale na rozdil pd predchosich "klasickych" 3COMek se mi
> nepodarilo tuto novou umravnit. Pro upresneni - jde o PCI kartu TP na
> rychlosti 10/100. Dekuji za jakoukoliv radu.
Stahnete si nove ovladace. Ale nenasel jsem je u nas. Hledejte Altavistou
"+3c509B +linux". Mam je v jadre a pro lilo jsem pouzil
append="ether=0,0,20,20" a bezi mi i na 100Mb.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska