Samba na vice rozhrani [7]

Michal Kurka kurka na pha.pvt.cz
Pátek Září 4 15:48:48 CEST 1998

> Mimochodem, chodi na jednom segmentu zadani
> \\stroj_na_druhem_segmentu
> jako prikaz v start -> spustit?

Jeste jsem nezkousel. Vyzkousim. Ale urcite bezezbytku funguje
'Start->Hledat->Pocitac'.

> A posledni vec, sit microsoft si musi "sednout" existuje magicka hodnota 36 minut,
> po kterou mohou byt videt stroje, ktere byly nahle vypnuty bez obligatniho start
> vypnout, zhruba stejna doba je podle me potreba k tomu, aby nove nastartovany
> stroj byl videt odevsud.

No, je docela mozne, ze my si tady lameme hlavu a ja to zitra
zapnu a bude vsechno fungovat :-)

> jmenuje se to tusim bud bridge nebo bridgex, musel se na to aplikovat patch do jadra,
> nebo v 2.1.1xx to snad je uz standardne.

Kouknul jsem se na liberecky Parker a je tam nekolik Linuxovych odkazu
'bridge' a 'bridgex' povetsinou z distribuce Debian hamm. Zkusim je.
--
Michal Kurka