Samba na vice rozhrani [6]

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Září 4 17:56:29 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Michal Kurka wrote:

> Na serveru bude casem nainstalovany router IPX (spolu s MARSem). Pokud
> by po IPX chodil i browsing, mohlo by to pomoct, ne?

Pokud tam budete mit patch pro routovani IPX propagation paketu (type
20) pokud neni jiz soucasti jadra. Nicmene mate-li sit s uzivateli
"stouraly", pak varuji pred tim routovanim IPX T20. Diky CHYBE ve Win95 a
minimalne i v prvnich verzich Win98 vam muze takovy uzivatel pekne
zafloodovat sit, ze si ani nepingnete. Nemam ted na mysli broadcasty,
ktere u browsovani chodi. Jde ale rozjet "spravnym" paketem peknou bouri
broadcast paketu, ke ktere se obcas pridavaji postupne i dalsi masiny s
Win. Takze s tim opatrne.

Jarda Klaus