Samba na vice rozhrani [5]

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Září 4 18:04:01 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> No to je otazka. Kolega ma OS level na, mozna i moji, radu 65 a stejne je mu to ...
Samozrejme. To funguje jen pro skupinu/domenu ve ktere ten dany
scot se sambou jede. Master browser muze delat jen pro tuto
skupinu/domenu.

> platny. Nevim presne jak si to u MS predstavovali, ale kdyz jsem si ted jeste jesnou
> zevrubne cetl dokumetaci, abych nekazal bludy, tak remote annoce je evidentne non
> microsoft feature. Autori samby ji maji zrejme v zaloze pro pripady propjeni siti, ktere
Neee, ve winNT to funguje bez problemu, vyzkouseno pres pul brna na VUT.

> [...]
> propaguji po netbeui a nechce se jim propagovat pres tcpip.  Pri v drivejsim mailu
> nakreslene konfiguraci je totiz samba jak local masterem, tak preferd mastrem, tak i
> domain mastrem. Local master totiz zrejme vznika na segmentu site, ktery nema
> prime spojeni s tim segmentem, kde bezi domain master browser.
> Za techto okolnosti samba musi mit kompletni browse list a pokud ho nema, tak
> zrejme proto, ze ji ho stanice neposilaji. Tim ze sit microsoft bezi na vice protokolech,
> nema v browsingu jasnou pozici. Pokud nabidnu stanici na vsech protokolech a
Nevim, jestli je to zcela jasne, proto opakuji sve rozumy:
Master browser je pro kazdou skupinu/domenu prave jeden! Kolik je na
siti skupin, tolik je tam master browseru. Pokud nekdo chce pouzivat
sambu (SMB protokol) mezi sitemi (pres router), tak musi pouzit TCPIP
(no dobre nemusi, ale je s tim tolik problemu, ze jeste rad pouzije
TCPIP). V pripade, ze je na siti winshit typu win3.x, win9x, pak je
nutne znicit protokoly NetBEUI a IPX, protoze tyto jsou z MicroSoftich
duvodu uprednostnovany pred TCPIP pri posilani paketu NetBiosu a tudiz
maji problem pri prechodu pres routery.
Doufam, ze jsem to napsal dost jasne.
Tyto informace pochazeji z helpu win95, z README k service packum do
win95, z NT resource kitu a vetsina toho byla proverena vlastni
zkusenosti, ktera nakonec vyustila v instalaci Linuxu nekdy pred 3/4
rokem.
Howgh!!!

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language