Samba na vice rozhrani [5]

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Září 4 15:37:08 CEST 1998

On Fri, Sep 04, 1998 at 03:11:32PM +0200, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:
> No to je otazka. Kolega ma OS level na, mozna i moji, radu 65 a stejne je mu to ...
> platny. Nevim presne jak si to u MS predstavovali, ale kdyz jsem si ted jeste jesnou
> zevrubne cetl dokumetaci, abych nekazal bludy, tak remote annoce je evidentne non
> microsoft feature. Autori samby ji maji zrejme v zaloze pro pripady propjeni siti, ktere
> se vzajmne nevidi a asi ani nemaji videt. Potom je situace pomerne jasna, protoze to
> proste nasmeruji na cizi sambu a u te zajistim, ze bude mit vzdycky "navrch".
> V tomto pripade se priklanim k tomu, ze zavada je skutecne v tom, ze windows se
> [...]

Neviem ako W95, ale NT urcite udrziavaju browslist pre kazdy protokol a kazdy
interface (segment) zvlast (vid utility pre sledovanie browslistov v reskite).
A vyzera to, ze oznamuju browslist toho protokolu, cez ktory je ziadany (teda
nezlucuju ich, dokonca ak ma PDC 2 sietovky, tak sa to tvari ako samostatna
skupina na kazdej z nich (je nejaky kb v ktorom sa to riesi, ale neslo to
celkom)).

Riesenim by mozno bolo vypnut na NT/95 browser na netbeui (na w95 som to nerobil).

			pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk