ANNOUNCE: XKB-czsk-forcedIM-0.04

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Sobota Září 5 15:48:19 CEST 1998

Michal Krause (mike na navrcholu.cz) wrote:

> Nerozumim presne vsem zmenam, ale mohlo by to poct tomu, ze mi na nekterych
> strojich po nainstalovani zmineneho baliku dost casto padaly aplikace po stisku
> "sedych" klaves (zejmena Netscape)?

Nevim jak komu, ale mne pada netscape 4.06-2 (rpm) na RH-5.1 po stisku
jakekoliv klavesy :(
Na netscpe uz jsem si zvyknul, ale je zde trochu zavaznejsi problem s
cestinou: Nevite nekdo pro padaji aplikace napsane v GTK+ ihned po pouziti
mrtve klavesy? Je to problem gtk, nebo toho pathe? nebo neco jineho?

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---