ANNOUNCE: XKB-czsk-forcedIM-0.04

Pondělí Září 7 08:08:38 CEST 1998

On Fri, 4 Sep 1998, Stanislav Meduna wrote:

> Opravu XLC_LOCALE a ceske a slovenske klavesnice som zaciatkom
> augusta poslal XFree86 teamu. Doteraz som okrem automatickej reply
> ziadnu reakciu nedostal, takze nemam predstavu, ci maily putovali
> do /dev/null, alebo sa na ne niekto pozrel/pozrie. Dufajme ze ano,
> toto by malo patrit do distribucie a osobitne sireny by mal
> byt len ten forcedIM hack.

Podobnou zkusenost jsem s nimi udelal i ja. Poslal jsem nekdy
v kvetnu bugreport, dostal jsem automatickou odpoved a ticho. Minuly
tyden jsem zjistil, ze uz v cervenci tajne (*) vypustili do sveta
opravenou verzi (3.3.2-patch3). Pritom to byla oprava *bezpecnostni* diry.
Pripada mi, ze XF86 tym neni moc komunikativni. Priste to zas radsi rovnou
poslu na Bugtraq. :)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

(*) strasne by mne zajimalo, kde nove verze vlastne oznamuji (oznamuji-li
je vubec)