"pritulne" prekladace?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Neděle Září 6 13:28:40 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Ivo Zacek wrote:

> Pritulne snad jsou, ale jsou take efektivni? Nevim, jak je na tom ted

Jak na co. Takova vec jako Delphi sice nepomuze s napsanim
programu vice jako treba Emacs, ale narozdil od sw pro Linux
se v nem dela k takovemu programu dobre GUI.
	Takove nastroje existuji i pro Linux, ale neznam zadny
kde by bylo provazano navrhovani GUI/psani kod odbdobne
jako v Delphi.
	Svuj smysl to ma.

> Delphi, ale kdysi jsem dost delal v Turbo Psacalu, obcas jsem si
> prohlizel vygenerovany kod, a sel mi z toho mraz po zadech. Byly tam
> bezne k videni takove veci, ze jedna instrukce neco uklada z registru do
> pameti, a nasledujici instrukce to nacita do tehoz registru. To v g++
> kdyz se rekne optimalizace, tak to znamena _optimalizace_.

Ale taky je to o necem trochu jinem. Pod rozhranim Delphi by
klidne mohlo byt g++.

S pozdravem
	Petr Snajdr