Jak je to s temi Proxy servery (Re: ANTICOMMERCE: Re: Existuje

Pondělí Září 7 09:44:05 CEST 1998

On Mon, 7 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> Vyborne, jak univerzalni :). To bys lo udelat tak, ze kdokoliv
> napise do konference bude mu vracena prave takova odpoved
> a to naprosto automaticky :))).

Sorry. Teprve dodatecne jsem si uvedomil, jak je to dvojsmyslne.
Mel jsem na mysli to, ze je sqele mit zdrojaky a moci si s nimi delat
vicemene cokoli.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."