Jak je to s temi Proxy servery (Re: ANTICOMMERCE: Re: Existuje

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 7 10:57:13 CEST 1998

: > > Viz /usr/src :)
: >
: > Vyborne, jak univerzalni :). To bys lo udelat tak, ze kdokoliv
: > napise do konference bude mu vracena prave takova odpoved
: > a to naprosto automaticky :))).

: Sorry. Teprve dodatecne jsem si uvedomil, jak je to dvojsmyslne.
: Mel jsem na mysli to, ze je sqele mit zdrojaky a moci si s nimi delat
: vicemene cokoli.

: --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
: "You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

Moc dekuji za konkretnejsi odpoved.

Rudolf Cejka  (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science