Star Office 4.0

Josef Maiksner josef.maiksner na spsselib.hiedu.cz
Pondělí Září 7 16:45:03 CEST 1998

Dne  4 Sep 98 v 9:41, napsal(a) (:- vojtiK -:):

> Datum odeslání: Fri, 4 Sep 1998 09:41:49 +0200 (MEST)
> Odpověď kam:    linux na muni.cz
> Od:             "(:- vojtiK -:)" <vojta na amis.cz>
> Komu:           Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Věc:            Star Office 4.0

> Help, pri instalaci se nedostane ani k prvnimu dialogu a hlasi to chybu
> "Bad token 'I', specifi ... ,i.e. File ..." a konci to. Pry je nejaka
> chyba v instalcnim skriptu. To token 'I' je prvni pismenko prvni sekce
> ve skriptu Installation. Nevim co s tim. Je to pravdepodobne stahnute z
> [...]
  No me to delal stara knihovna, je to napsany v nejakym readme, jaky
tam maji byt, kdyz tak ti to poslu a pustit se to da rovnou, bez toho
scriptu:   ./setup.bin    takhle mi to chodilo
Jestli to tu uz bylo, tak se omlouvam, dlouho jsem tu nebyl

mail:   xmaiksn na pluto.spsselib.hiedu.cz