Bug nalezen: isprint() vs diakriticka znamenka

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Září 7 15:55:20 CEST 1998

> Situace se ale stale nemeni. V tomto konkretnim pripade zmena LC_ALL
> na LC_NUMERIC je jen zaplata na zaplatu. Misto, aby se v celem zdrojovem
> textu pro funkci real_source_write() a jeji vnorena volani na kazdem
> radku opakovalo "Pozor, tady neocekavejte zadne lokalizovane vypisy!",
> bude se muset vsude opakovat "Pozor, tady budou nelokalizovane
> numericke vypisy!". Takze az zas nekdo bude delat dalsi upravy do zdrojaku,
> zase urcite nekdy narazi. Proto jedine spravne reseni je volani
> setlocale() presunout az k radkum, ktere maji by nelokalizovane.
> [...]

   Je otazkou, jestli ten program vubec nejake lokalizovane vypisy cisel
potrebuje. Na druhou stranu asi tezko budou nekde potreba nelokalizovane
funkce z ctype.h (i kdyz stat se to muze). Proto by mi pripadalo cistsi
nastavit vse na zacatku programu.

   Ale to uz je zase problem, ze asi neexistuje navod, jak udelat, kdyz
potrebuju v programu lokalziovane i nelokalizovane vypisy cisel. Pak je
potreba to vymyslet. A kdyz ma projekt desiky nebo stovky tisic radku,
tak na to vymysleni moc casu neni.

                                                       S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229