konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Září 7 20:28:25 CEST 1998

On Mon, 7 Sep 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Ovsem autor se v GPL zrika jen *nekterych* prav. Specialne se nezrika
> prava na to, aby byl uvaden jako autor.

To je fakt, nekdy bych taky mohl vice myslet a pomalej psat :)
Nicmene zkusim to jeste jednou :)
Freeware je software, ktere je zdarma, ale autorska prava nekomu patri.
Pokud by tomu tak nebylo, bylo by to Public Domain.
U GPL-sw tedy licence je, nikdo si s nim nemuze delat co chce tj.
to urcite neni Public Domain. Zadarmo takove software sice je, ale
na druhe strane ne nutne resp. nejen.  Mylim se?

S pozdravem
	Petr Snajdr