konkurenceschopnost Linuxu

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Pondělí Září 7 23:43:49 CEST 1998

    PS> spellchecker

Tak tak, je jednodussi pouzit spellchecker nez busit do klavesnice
dvakrat pomaleji a naucit se pravopis. ;-)  A v tom nam Linux nepomuze,
je proto lepe pouzit lepsi systemy, jako je napr. Windoze.

    PS> Zadny dalsi vyvoj se nepripousti? ;-)

Hodnotim soucasny stav a extrapoluji do blizke budoucnosti.  Posuzuji-li
prispevky v teto konferenci, vychazi mi z toho Windoze jako jednoznacne
dominantni system pro pristich deset let.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a