Linux bezpecnost, Internet

Úterý Září 8 16:09:42 CEST 1998

Dňa Tue, 08 Sep 1998 ste napísali:
>Je opravdu Linux bezpecnejsi nez Win NT ?
>
> Podle toho co tu ctu, se mi zda ze ne.Nejenom ze nedokazete zjistit
>diru, ale ani nejste schopni a nevite cim ji zaplatovat ......
>  PS : Windows forever ........

myslim si, ze clovek ktory o linuxe vie akurat to ze je to aleternativa k M$ NT
nema pravo hovorit o tom ci je niektory z nich bezpecnejsi.
Ak sa opytate napriklad ci je implementacia posty bezpecnejsia na linuxe alebo
Nt mozme sa bavit, ak sa opytate na TCP/IP podporu a jej kvalitu mozme sa bavit
a porovnavat..

co sa tyka diery, tak myslim ze sa mi ju podarilo dost dobre lokalizovat spolu
s moznym riesenim, to ze ma kazdy iny nazor na riesenie je predsa nie problem
systemu, ale pristupu admina...

a na uvazenie stoji aj to, ze ci na system ku ktoremu su kazdemu volne k
dispozicii zdrojaky sa rychlejsie napise oprava, alebo k systemu ktory je
strazenejsi ako americko poklad snad?
nevoriac o tom, ze problemy s akymi sa potykaju M$ NT servey v sucaastnosti
boli vo svete Unixu vyriesene zhruba 10 rokov dozadu (velmi obrazne
samozrejme:-) )

ale toto vsetko je urcite ucastnikom konferencie jasne, inak by nemali na
strojoch linux ze:-)) takze skuste si pozriet napriklad porovnanie na adrese:
http://www.pdas.cz/~had/unix-nt.html
pripadne na zaklade vlastnych skusenosti porovnavat, ale nie na zaklade myslim
zaujimavej debaty o napadnutom systeme.

 --
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk