Linux bezpecnost, Internet

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Září 9 09:46:39 CEST 1998

>    Je opravdu Linux bezpecnejsi nez Win NT ?
Je opravdu bezpecnejsi jet po dalnici autem nebo jit pesky ?

>  Podle toho co tu ctu, se mi zda ze ne.Nejenom ze nedokazete zjistit
> diru, ale ani nejste schopni a nevite cim ji zaplatovat ......
Na rozdil od Woken, kde nema smysl hledat diry, protoze jsou soucasti
OS ..

Jak pravil jeden muj znamy :
"Windows 95 jsou naprosto stabilni operacni system. V pondeli je
preinstaluju a az do patku mi vydrzi."

Ale ted trochu vazne. O hledani / zaplatovani der se muzeme seriozne
bavit, az si porovname zdrojaky Linuxu a Windows. Do te doby to bude
ciste akademicka debata, kde ma kazdy pravdu, protoze mu ji ten druhy
nemuze vyvratit. Ja sam jsem vyrostl na Win 3.1, ted pouzivam W95 (i
kdyz k nim mam velek vyhrady), protoze jsem pres Linux zacatecnik a
vsechno nejde hned. Rozhodne ale musim ocenit, ze kdyz si nevim rady,
muzu se zeptat v konferenci a za chvili mam odpoved.

>   PS : Windows forever ........
Windows sometimes ...
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz